Guido geeft antwoord op de meest gestelde vragen

Kies hieronder een video

Welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

speelduur is 1:23

De rechter heeft een positief eindvonnis gewezen. Wat betekent dit voor mij en wat moet ik doen?

speelduur is 1:55

Wanneer word ik gecompenseerd?

speelduur is 1:05

Waarom duurt het zo lang?

speelduur is 1:14

Ik heb mijn auto tweedehands gekocht. Wat betekent dit voor mij en wat moet ik doen?

speelduur is 1:11

Ik heb mijn auto tussentijds verkocht, ingeruild of anderszins niet meer in mijn bezit. Kom ik nog in aanmerking voor compensatie?

speelduur is 1:09

Wat is er in de tweede fase gebeurd?

speelduur is 1:04

Wat heeft er zich allemaal al in de rechtszaak afgespeeld? Wat doen jullie juridisch voor mij?

speelduur is 2:13

Kunnen jullie meer uitleg geven over de positie van een voormalig autobezitter?

speelduur is 2:13

Wat gebeurt er met mijn claim als ik mijn auto wil verkopen, of al heb verkocht (of ingeruild)?

speelduur is 2:04

Kom ik in aanmerking voor een vergoeding als mijn auto de software-update heeft gehad?

speelduur is 0:51

Welke compensatie kunnen gedupeerden verwachten?

speelduur is 1:14

Klopt het dat bij toekenning van de claim de auto wordt teruggenomen (zoals in Amerika is gebeurd) en de huidige eigenaar schadeloos wordt gesteld in de vorm van een vergelijkbare auto die wél aan de norm voldoet?

speelduur is 1:16

Moet ik de software-update laten uitvoeren?

speelduur is 00:51

Heeft het zin om de software-update te laten uitvoeren?

speelduur is 1:12

Mijn dealer zegt enerzijds dat er niets aan de hand is met mijn voertuig, maar anderzijds dat mijn voertuig wel minder waard is door de sjoemelsoftware-affaire. Hoe kan dat?

speelduur is 0:55

Mijn auto heeft regelmatig een kapotte EGR-klep. De dealer geeft aan dat dit niets te maken heeft met de software-update, maar toch zijn de klachten erna pas ontstaan. Wat moet ik doen?

speelduur is 1:34

Wanneer is de procedure afgerond?

speelduur is 1:09